۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۰۷

استاندار خراسان شمالی:

تربیت فرماندهان جهاد تبیین بر عهده کانون‌های مساجد است

تربیت فرماندهان جهاد تبیین بر عهده کانون‌های مساجد است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی به نقش مهم مساجد در تربیت نیروهای انقلابی اشاره کرد و گفت: تربیت فرماندهان جوان «جهاد تبیین» رسالت فعالان کانون‌های مساجد است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حسین نژاد عصر چهار شنبه در دیدار اعضای کانون‌های مساجد خراسان شمالی اظهار کرد: مساجد و اهالی مسجد همواره نقش اصلی در فرهنگ مقاومت و آگاهی بخشی عمومی و توسعه اجتماعی داشتند.

استاندار خراسان شمالی جوان گرایی و بهره گیری از تجارب جوانان در گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی را مسأله‌ای مهم دانست و گفت: کانون‌های مساجد استان می‌توانند با ایجاد گرایش جوانان به مسجد، زمینه تربیت و بهره مندی از استعدادهای جوان انقلابی را فراهم سازند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه حمایت از جوانان را مورد توجه قرار داد و گفت: از نسل جوان با ارائه روش‌های خلاقانه در هر زمینه‌ای به ویژه فرهنگی باید حمایت کرد چرا که آنها می‌توانند از روش‌های مؤثری برای کمک به این فرهنگ‌سازی و صدور فرهنگ استفاده کنند.

وی به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: نقش اهالی مسجد در تحقق این مطالبه کاملاً روشن است و فعالان کانون‌های مساجد با نگاه فرهنگی دقیق و آگاهی می‌توانند مقابل شایعه سازی و تخریب چهره ایران اسلامی بایستند.

حسین نژاد خطاب به فعالان کانون‌های مساجد گفت: ضروریست با برنامه‌های دقیق و عملیاتی، ابعاد و دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی را بدون واسطه برای مردم بازگو کرده تا ارزش‌های ناب این انقلاب برای عموم بخصوص نسل چهارم انقلاب تبیین شود.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: تربیت فرماندهان جوان «جهاد تبیین» رسالت فعالان کانون‌های مساجد است.

وی حمایت از فعالیت کانون‌های مساجد استان را امری لازم دانست و بیان کرد: سلاح معرفت و آگاهی قدرتمندترین سلاح مقابله با تهاجم دشمنان است و با ارتقا سواد فرهنگی می‌توان دامنه اقدامات مسجدی را مقتدرانه گسترش داد.

کد خبر 5443388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha